آموزش اینستاگرام پیج 2024-08-15
آموزش راه اندازی اصولی پیج اینستاگرام از 0 تا 100
اگر قرار است لوگو قرار دهید کاملاً واضح و شفاف باشد که بهراحتی دیده شود. هرچند من خودم در ابتدا لوگو مجموعه آقای دیجیتال رو قرار دادم؛ ولی در حال حاضر تصمیم گرفتم که تصویر خودم را بهعنوان عکس پروفایل قرار بدهم، چون حس بهتری رو به مخاطب القا میکند. برای خاموش کردن وضعیت فعالی شما در اینستاگرام همان چراغ سبز که در گوشه پروفایل شما نمایش داده می شود به ترتیب زیر است. توجه داشته باشید که این قابلیت هنوز به صورت عموم برای تمامی افراد فعال نشده است. در این قسمت می توانید بایگانی پست ها ، استوری ها ، پخش های زنده گذشته خود را مشاهده کنید و اگر پستی را بایگانی و حذف موقت کرده اید را از این قسمت بازگردانی کنید . در این قسمت می توانید حساب هایی که به اینستاگرام شما متصل است را مشاهده کنید .
اگر مهارتی دارید آن را در پکیجی آنلاین در اینستاگرام به فروش برسانید. روش دیگری که برای درآمدزایی میتوانید استفاده کنید ، انجام تبلیغات در پیجتان است. البته برای اینکار شما باید پیج قوی و پربازدیدی داشته باشید تا درآمد خوبی کسب کنید. برای تبلیغات هم حتما باید به کل اینستاگرام و قوانینش تسلط کافی داشته باشید. با کلیک بر روی این گزینه میتوانید یک تصویر برای پروفایلتان انتخاب کنید.
بسیاری از افراد در طول روز از اینستاگرام به عنوان تفریح و یا کار بیزینسی استفاده میکنند. بنابراین ممکن است نیاز به ساخت اکانت اینستاگرام متعددی داشته باشند که بتوانند به اهداف تعیین شده دست پیدا کنند. در این مقاله صفر تا صد ساخت پیج اینستاگرام را آموزش میدهیم که میتواند برای اهداف شخصی، کاری و تجاری مورد استفاده قرار بگیرد. خدمات ادمینی پیج بهین آوا میتواند به شما کمک کند تا در ساخت و مدیریت این پیجها به صورت حرفهای عمل کرده و بهترین نتیجه را به دست آورید.
این گزینه همان پست تکی معمولی یا اسلایدی میباشد که میتوانید از آن برای پست گذاری در اینستاگرام خود استفاده کنید. یعنی دنبال کننده های آن پیج نه لایک میکنند، نه کامنت میگذارند و در واقع حالت روح دارند. البته فالور فیک برای پیج و تعامل آن اصلا مفید نیست و توصیه نمیشود. شاهد پیامی خواهید بود که میگوید اکانت مورد نظر بلاک شده. یک پنجره تایید باز میشود که توضیح میدهد بعد از بلاک کردن اکانت باید منتظر چه باشید. برای یافتن اکانت، از قابلیت جستجو در بالای هر صفحهای از اینستاگرام استفاده کنید.
یکی از مهمترین و اساسیترین اصول آموزش مدیریت پیج اینستاگرام، حضور مداوم در اینستاگرام است. همچنین تولید محتوای مناسب با سلایق کاربران در مدیریت صفحه بسیار مهم است. در هنگام تولید محتوا برای پست، استوری اینستاگرام سعی کنید از قابلیتهای مختلف موجود در اینستاگرام که مطابق با هدف پیج است استفاده کنید.
Explore یا اکسپلور، صفحهای است که شما به عنوان یک کاربر برای پیدا کردن محتواهای جدید از کسانی که آنها را فالو ندارید از آن استفاده میکنید. در این صفحه براساس نوع پیجهایی که شما دنبال میکنید همیشه محتواهای تصادفی در همان رابطه وجود دارند که ممکن است باعث شوند شما پیج جدیدی را کشف کرده و آن را دنبال کنید. خیلی جاها با لغاتی مثل الگوریتم اینستاگرام، قوانین اینستاگرام و شکست دادن اینستاگرام مواجه میشوید.
برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله تعداد هشتگ های مورد استفاده در اینستاگرام رو مطالعه کنید. پیجهایی که تازه شروع کردن بههیچعنوان از هشتگ استفاده نکنند و بهتر است که بعد از اینکه تعداد فالوور از یک حدی بیشتر شد شروع کنند بهقرار دادن هشتگ آن هم نهایتاً تا 5 عدد. عکس پروفایل رو بهصورت تندتند تغییر ندهید، ممکن است پیج از دسترس خارج شود، مثلاً هر سه ماه یکبار این کار را انجام دهید. در ادامه به بررسی اقداماتی میپردازیم که شاید شما زیاد تکرار کنید و این کار باعث آسیبزدن به پیج اینستاگرام شما میشود. اگر مسیر تبلیغاتی خود را به درستی انتخاب کنید و هدفمندی محتوای تبلیغاتی را در اجرای آن در نظر بگیرید، میتوانید قیف بازاریابی خود را بزرگتر کرده و در نتیجه مشتریان وفاداری را از همین مسیر خلق کنید.
برای این کار باید حتما از سایت اینستاگرام به جای اپلیکیشن آن استفاده کنید و با مراجعه به قسمت تنظیمات برای دی اکتیو کردن اینستاگرام اقدام کنید. دقت کنید که اگر اکانت را برای همیشه حذف کنید دیگر امکان بازیابی آن وجود نخواهد داشت. کانوا یک سایت طراحی آنلاین است که به شما اجازه میدهد با استفاده از قالبهای از پیش آماده، طراحیهای مختلفی در ابعاد مختلف انجام بدهید. کانوا همچنین بک گراندها و تمهای مختلفی برای استفاده در اینستاگرام دارد که ابعاد آنها دقیقا با ابعاد استاندارد این شبکه اجتماعی تنظیم شده است. میتوانید تعداد زیادی از این قالبها را به صورت رایگان دانلود کرده و با اندکی تغییرات از آنها استفاده کنید.
برای مدیریت مناسب اینستاگرام اولین قدم تدوین تقویم محتوایی است. توجه به پستهای مناسبتی با توجه به تقویم شمسی و میلادی، تعیین تعداد پست روزانه و زمان انتشار آنها، اهمیت به مد و ترند روز در تولید محتوا از جمله تعیین کننده در تدوین تقویم اینستاگرامی هستند. میتوانید در این قسمت، استوری هایی که میخواهید را نگه دارید تا دیگر کاربران نیز که به تازگی به شما پیوستند بتوانند مشاهده کنند. با استفاده از آموزش هایلایت اینستاگرام ، میتوانید موضوعات مهم پیج خود را در این قسمت، دسته بندی کنید.
در این روش تبلیغ بنر تبلیغاتی شما (یک عکس یا ویدئو) بین افراد خیلی زیادی مثلاً 50 تا پیج پخش میگردد. و در نهایت وقتی مخاطب وارد پیج میشود خیلی راحت متوجه موضوع فعالیت پیج خواهد شد. کاور جذاب داشته باشید، مثلاً در پیجهای فروشگاهی قالب کلی داشته باشید و عکسها در یک قالب باشد، محصولات را در حال استفاده قرار دهید.
البته علامت قلب در دایرکت اینستاگرام میتواند معانی مختلفی داشته باشد. هنگام مراجعه به صفحهی پروفایل خود، در قسمت بالای صفحه، کنار نام کاربری شما یک علامت پیکان وجود دارد. با لمس این آیکون صفحهی کوچکی در پایین صفحه نمایش داده میشود. با انتخاب گزینهی Add Account میتوانید پیج دیگری را به لیست اکانت های خود اضافه کنید. با استفاده از این آپشن میتوانید تا سقف 5 اکانت را به اینستاگرام خود اضافه کنید. اگر همین الان کلی ایده برای راه اندازی یک پیج موفق در اینستاگرام دارید، اصلا کافی نیست.
امنیت در فضای مجازی نیز به مقدار فضای حقیقی و شاید بیشتر لازم و ضروری است. اضافه کردن و مدیریت چند اکانت در اینستاگرام، مورد دیگری است که در مقالهی آموزش کامل اینستاگرام قصد داریم در موردش بحث کنیم. رستریکت اینستاگرام قابلیتی است عمدتا برای حفظ حریم شخصی کاربران ایجاد و ارائه شده است. از کاربردهای رستریکت اینستاگرام میتوان به موارد زیر اشاره کرد. این بخش از آموزش صفر تا صد اینستاگرام به لایو اختصاص پیدا میکند.
تمام این کلمات به معنی الگوریتم برنامهنویسیای است که پشت اینستاگرام قرار دارد و باعث میشود شما با الگوی خاصی محتواهای منتشرشده در اینستاگرام را ببینید. روی پست جدید ضربه بزنید یا انگشت خود را به سمت راست در هر نقطه از فید بکشید.به پاببن اسکرول کنید. ۱ اکانت اینستاگرام خود را باز کنید.۲ به پروفایل فرد مورد نظر بروید.
آموزش استفاده از اینستاگرام برای پیج شخصی و به عنوان یک کاربر عادی سخت و زمانبر نیست. فقط کافیست همه موارد را یک یا دوبار انجام دهید تا به خوبی به اینستاگرام مسلط شوید. اما آموزش اینستاگرام برای کسب و کارها و جهت افزایش فالوور و فروش کاملا متفاوت و تخصصی است.
برای تولید محتوای تصویری در اینستاگرام خیلی جاها نیاز به تصاویر و کاراکترهای وکتوری دارید که طراحی آنها از صفر کاری وقتگیر است. اینجاست که با کمک فری پیک میتوانید تصاویر مورد نظرتان را به راحتی دانلود کرده و تغییر بدهید. فری پیک هم مثل کانوا تعدادی قالب محتوای اینستاگرام هم دارد. روش ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از سایت اینستاگرام مشابه روش ساخت پیج با اپلیکیشن اینستاگرام هست . اینستاگرام برای ثبت نام کاربران اطلاعات یکسان میگیرد،یعنی هر اطلاعاتی که از شما در اپلیکیشن اینستاگرام دریافت میکند همان ها را در روش ساخت پیج با وبسایت اینستاگرام میخواهد.
تعداد افرادی که میخواهند در اینستاگرام فعالیت کنند زیاد است. اما همه شما باید بدانید که اول باید یک هدف برای خود مشخص کنید. (طنز ، انگیزشی ، فروشگاه آنلاین ، کارشناس اینستاگرام ، ادمین اینستاگرام ، فروش آموزش و...).بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید حالا باید آموزش اینستاگرام حرفه ای استاد دیجیتال را مشاهده کنید. بعضی از افراد به دیدن آموزش علاقه ای ندارند و تصور میکنند با آزمون و خطا میتوانند این مهارت را یاد بگیرند.
ما در دورانی به سر میبریم که آموزش مدیریت پیج اینستاگرام بسیار با اهمیت است. اینستاگرام به محیطی برای کسب درآمد و برندسازی تبدیل شده است و به سرعت در حال بروزرسانی است. آشنایی با عوامل مختلف رونق دادن به کسب و کار اینستاگرام و ایجاد محیطی مناسب برای جذب فالوور و فروش بیشتر از ضروریاتی است که هر کاربری باید با آن آشنا باشد. آموزش مدیریت پیج اینستاگرام یکی از اصول مهم و اساسی برای استفادهی بهتر و مفیدتر از اینستاگرام است. هر کاربری که صاحب پیج است میتواند تنظیمات اینستاگرام خود را مطابق با سلیقهی شخصیاش بهینه کند. امروزه با گسترش کسب و کار و فروش اینترنتی بخصوص در اینستاگرام نیاز به یادگیری و آموزش مدیریت پیج اینستاگرام در بین همهی کاربران این شبکهی اجتماعی دیده میشود.
مدیریت اینستاگرام ممکن است در ابتدا بسیار پیچیده و وقتگیر به نظر برسد اما این گونه نیست. خب مسلما اگر این روش کار ساز واقع میشد، دیگر نیازی به روی کار آمدن ادمینهای اینستاگرام و رباتها برای پیشرفت سریع در اینستاگرام بیمعنی بود. خب داستان از آنجایی شروع شد که خیل عظیمی از کسب و کارها برای بیشتر دیده شدن و افزایش نرخ فروش خود، به اینستاگرام هجوم آوردند. این جریان ورود کسب و کارهای آنلاین باعث شد تا اینستاگرام در آپدیتهای مختلفی، ویژگیهای کاربردی به کاربران ارائه دهد و همچنین یک فضای رقابتی برای آنها درست کند.
اگر اپلیکیشن اینستا را باز کنید با یک علامت خانه در پایین صفحه سمت راست مواجه میشوید که بصورت پیشفرض در آن قسمت قرار دارید. در صفحهی Home پستها و استوریهای افرادی که شما آنها را دنبال میکنید نمایش داده میشود. قابلیت دسته بندی در اکانت های بیزینسی اینستاگرام اجازه می دهد تا شما دسته بندی کسب و کارتان را در پروفایل اکانت خود نشان دهید؛ بنابراین کاربران به راحتی نوع فعالیت شما را شناسایی می کنند. در ابتدا برای شروع کار خود و ایجاد پیج باید پیج رقبا و کسبوکارهای مشابه خود را بهصورت کامل بررسی کنید و ببینید که در چه وضعیتی قرار دارند. شما با بررسی عکس پروفایل، نحوه بایو نویسی، هایلایتها، کاور پستها، نحوه کپشننویسی و … باید تمام ایرادات را درآورید و سعی کنید که شما از آنها بهتر شوید.
هنگام ساخت پیج و وارد کردن رمز ورود مراقب لو رفتن پسوردتان باشید. هنگام خروج از پیج اطمینان پیدا کنید که رمزتان در مرورگر یا اپلیکیشن ذخیره نشود. برای یادگیری افزایش دادن امنیت پیج اینستاگرام حتما این مطلب افزایش امنیت پیج اینستاگرام را مطالعه نمایید. ابتدا نرم فزار اصلی کامپیوتر را از Store سیستم عامل(ویندوز یا مکینتاژ) دانلود کنید که معمولا بعد از دانلود خودکار نصب میشه.
برای داشتن حداکثر امنیت ممکن در اینستاگرام چند نکته وجود دارد که حتما باید به آنها توجه داشته باشید. همانطور که پیش از این گفتیم استوری در اینستاگرام فقط 24 ساعت باقی میماند و پس از آن بصورت خود به خود پاک میشود. با سال ها تجربه و سابقه آمدیم تا مسیر رشد و پیشرفت را برایتان مهیا کنیم. با روش هایی حرفه ای و ساده که میتوانند بهترین ها را برایتان رقم بزنند.
اگر کسب و کاری دارید حتما به شما پیشنهاد میکنیم که بعد از دیدن آموزش اینستاگرام برای کسب و کار پیج و فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید. داشتن یک فروشگاه اینترنتی به شما کمک میکند تا در سرتاسر جهان دیده شوید و درکنار فروش فوق العاده ، برندسازی کنید. تصویر یا مجموعهای از تصویرها را که میخواهید منتشر شوند انتخاب کنید. اگر علامت قلب را در کنار پستها دیده باشید، با لمس آن میتوانید پسندیدن خود را اعلام کنید. اگر علامت قلب را پایین صفحه کنار آیکون پروفایل دیده باشید، با انتخاب آن، به بخش Activity یا همان فعالیت های اخیر خود منتقل خواهید شد. اگر علامت قلب را در دایرکت دیده باشید به معنی آن است که طرف مقابل پیام شما یا پستی را که به او ارسال کردهاید پسندیده است.
اگر فرصت راهاندازی پیج در اینستاگرام ندارید اما وجود آن را برای کسب و کار خود ضروری میدانید، میتوانید از خرید پیج اینستاگرام استفاده کنید. با خرید این سرویس چندین قدم در مراحل ساخت پیج اینستاگرام جلو افتاده و بهترین بهره را خواهید برد. شرکت تولید محتوای اینسوشی متشکل از تیمی متخصص و حرفه ای در زمینه تولید انواع محتوا است. اینسوشی با هدف تولید محتوای شبکههای اجتماعی شروع به کار کرد تا بتواند تجربه ای متفاوت و ارزشمند را برای مشتریان خود رقم بزند. اینسوشی خدمات تولید محتوا برای اینستاگرام، لینکدین و سایر شبکه های اجتماعی را ارائه میدهد.
برای مشاهده این فهرست، نیازمند استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام هستید و امکان دسترسی یافتن به آن روی وبسایت اینستاگرام مهیا نشده. اگر نمیخواهید پستها یا استوریهای شخصی خاص را ببینید، میتوانید بدون آنفالو یا بلاک کردن او، استوریها و پستها را بیصدا کنید. علاوه بر این، شخص مقابل هیچوقت نخواهد دانست که او را بیصدا کردهاید. بیصدا یا Mute کردن به این معنا است که همچنان با شخص مقابل در ارتباط خواهید بود (یعنی همچنان او را فالو میکنید) اما محتوای او دیگر در فید شما ظاهر نمیشود. اگر کسی را در حالت بیصدا قرار دهید، او همچنان قادر به مشاهده پستها و استوریهای شما خواهد بود.
با تگ کردن، یک اعلان به شخصی که تگ شده است ارسال میشود و از این طریق او میتواند استوری یا پستی را که در آن تگ شده است مشاهده نماید. اگر دقت کرده باشید در صفحهی پروفایل پیجهایی که فالو کردهاید، یک علامت زنگوله وجود دارد. با زدن روی این علامت شما نوتیفیکیشن یا اعلان پستهای این پیج را فعال میکنید.
با مراجعه به صفحهی پروفایل خود و انتخاب آیکون + موجود در بالای صفحه، با چندین گزینه مواجه میشوید که قصد داریم آنها را در این بخش معرفی کنیم. در این بخش از مقالهی آموزش کامل اینستاگرام قصد داریم شما را با تعدادی از اصطلاحات اینستاگرامی آشنا کنیم. ما فهرست کاملی از این اصطلاحات را در مطلب زیر گرد آوردهایم و توضیحاتی را در خصوص هر کدام قرار دادهایم که امیدواریم به دردتان بخورد. اگه کسب و کار داری میتونی به راحتی با این روش رشدشان بدی و تبلیغات انبوه و کاملا رایگان بکنی . در صورتی که بعد از اتمام و کلیک روی گزینه next پیام زیر نمایش داده شد ، این به این معنی است که تلفن شما به حد محدودیت رسیده و دیگر نمیتوانید با این تلفن پیج جدید ایجاد کنید.
ما در این بخش از مقاله در مورد افزودن لوکیشن به پست و استوری آموزشهای لازم را ارائه خواهیم داد. کلوز فرند را اگر بخواهیم دسته بندی کنیم، در بخش استوری اینستاگرام دسته بندی میشود. کلوز فرند به استوری گفته میشود که با بیشتر کاربران آن را با حلقهی سبز رنگ دور عکس پروفایل میشناسند. اینستاگرام این آپشن را قرار داد تا کاربران بتوانند با ایجاد یک فیلتر، استوری های خصوصی خود را فقط با Close Friend یا دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارند. این برنامه با صدها مقالهی بهروز و کاربردی در تمامی زمینههای اینستاگرامی مانند تولیدمحتوا، کسب درآمد، ترفندها و اصطلاحات و … همهی نیاز شما به آموزشهای اینستاگرامی را برطرف خواهد کرد. به علاوه می توانید هرسوالی که داشتید، رایگان بپرسید و از کارشناسان اینبو جواب بگیرید!
این ابزار به شما کمک می کند تا داده های آماری مربوط به استوری ها، پست ها و فالوورهایتان را مشاهده نمایید. اطلاعاتی که بدین طریق به دست می آورید در درک بهتر رفتار مخاطبین و بهینه سازی استراتژی های بازاریابی موثر هستند. در این صفحه اینستاگرام می خواهد برای پیج خود عکس پروفایل انتخاب کنید که با زدن بر روی add a photo پیام زیر برای شما نمایش داده می شود. در نهایت اگر تمام موارد فوق رو بادقت رعایت کنید باعث میشود تا پیج شما وارد اکسپلور بشود و کلی فالوور رایگان به دست بیاورید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله آموزش اکسپلور اینستاگرام را بخوانید و یا از مشاوره اینستاگرام آقای دیجیتال استفاده کنید. حداقل 1000 فالوور فعال و واقعی نیاز است تا بتوانید از طریق تبلیغات و همکاریها کسب درآمد کنید.
در این خصوص نیز انواع محتواها شامل محتوای متنی، تصویری، ویدئویی و صوتی را عرضه میکند. بعضی از اوقات لازم است از یکی از افرادی که با او در ارتباط هستید برای مدتی فاصله بگیرید و شاید در این مسیر دیگر علاقهمند به مشاهده پستهای او نباشید. در این بخش از آموزش اینستاگرام به شما میگوییم چطور میتوانید از قابلیت مسدود یا اصطلاحا «بلاک» کردن کاربران استفاده کنید. در ادامه توضیح میدهیم که چطور با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام روی iOS و اندروید و همینطور مرورگر وب قادر بلاک کردن کاربران خواهید بود.
برای بالا بردن تعامل بین کاربر و صاحب پیج میتوان از طرح مسابقه و یا طرح پرسش و پاسخ در قالب استوری استفاده کرد. داشتن پیج اینستاگرام حرفه ای آرزوی بسیاری از کاربران این پلتفرم است. اغلب کسانی که به دنبال حرفهای کردن پیج اینستاگرام خود هستند، افرادیاند که مدتهاست روشهای مختلف پیشرفت کسب و کار در اینستاگرام را امتحان کرده و نتیجه دلخواه را کسب نکردهاند. در این مقاله قصد داریم صفر تا صد ساختن یک پیج کسب و کار حرفهای را به شما آموزش دهیم. فضای مجازی روز به روز شاهد پیشرفت و تغییرات چشم گیری است. در این میان اینستاگرام توانسته جایگاهی بسیار بالا را در بین افراد مختلف جامعه با هر سن و هر شغلی کسب کند.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام